2012. január 4., szerda

3.fejezet - Tudom, hogy több mint barát...

Sziasztok! 

Hát itt lenne 2012 első fejezete, ami remélem tetszik nektek és nem is kellett annyira sokat várni rá :) Nagyon kevés időm van fejezeteket írni, mivel közeleg a fél év... Bár nem hiszem, hogy tudok javítani, de így is sokat kell tanulnom:/ Szóval nézzétek el nekem, ha sokáig kell várni egy-egy fejezetre. DE igyekszem! :D

Jó olvasást!
Puszi
Jess




- Oh, ne haragudj! Nem akartalak felébreszteni – fordultam felé bocsánatkérően. De a hangomtól, elszörnyedtem: rosszabb volt, mint amire emlékeztem.

- Épp ellenkezőleg, fel kellett volna ébresztened! Mióta vagy fenn? – kérdezte miközben odaült az ágy szélére: velem szemben.

- Körülbelül 15 perce – feleltem- Jake szörnyen nézel ki- mondtam utalva arra, hogy elég ramaty az állapota. A szemei alatt sötét karikák húzódtak, jelezve, hogy nem ártana egy kis alvás. Végül is mióta van már talpon?

Erre viszont nem igazán tudtam a választ, hisz nem tudom, mennyi ideje vagyok itt, de mikor utoljára beszéltem vele, akkor már 42 órája nem aludt.

- Köszi, az őszinteséged – bólintott elismerően – De ezt nem értem, egyszer piszok jól nézek ki aztán szörnyen. Tudod a sminkkészletem néha nekem is otthon marad – húzta el a száját, komolyságot színlelve, mire én halk kuncogásba kezdek.

Hihetetlen mennyire el tudja terelni a gondolataimat és jobb kedvre derít.

Viszont a kuncogásom abbamarad, mikor valami hirtelen az oldalamba szúr. Halkan felszisszenek, de próbálom a mosolyt tartani: ne higgye azt, hogy fájdalmaim vannak. De azt hiszem, ez a mosoly nem hasonlít másra, csak egy fintorra.

- Bella, jól vagy? – kérdezte aggódva. Gyanúm beigazolódott, miszerint pocsék színész lennék - Ne szóljak a nővérnek, hogy hozzon valami fájdalomcsillapítót?

- Jake, nyugi, jól vagyok. Nem kell semmiféle fájdalomcsillapító, nem akarok aludni – feleltem, bár őszintén szólva eléggé lüktetett az oldalam, és a levegő sem nagyon akart a tüdőmbe kerülni, de próbáltam ezen változtatni és a végére, talán egy kicsit enyhült a fájdalom.

Tehát nem elég, hogy a gondolataim folyton Ő körülötte járnak, és nem tudok egy kicsit sem boldog lenni, mosolyogni – kivéve mikor Jacob mellett vagyok: amikor próbálom elfelejteni a rosszat - de úgy látszik most már a testem is fellázadt ellenem.  

- Hát valahogy nem győztél meg – mondta nagyot sóhajtva, mintha az ő hibája lenne.

Bár nem tudtam, hogyan nézek ki, de éreztem, hogy nem lehet egy szívmelengető látvány. A csuklómhoz egy vékony kis cső volt ragasztva és bele sem gondoltam, hogy az hogyan is van oda behelyezve: már a gondolattól is kirázott a hideg.

- Jake? Mi történt? – kérdeztem meg azt, ami leginkább foglalkoztatott – Mi van… mi van Victoriával?

- Vége van – nézett fel rám és szinte hallottam, ahogy egy nagy szikla lehullik a szívemről.  Megkönnyebbülve hanyatlott a fejem a párnák közé és halványan elmosolyodtam.

Vége van… - vízhangzott a fejemben.

Talán nem kellene örülnöm más halálának, mégis ez szinte örömhír volt számomra.

- De mégis hogyan? És mi van Charlie-val? – kérdeztem ijedten mikor eszembe jutott, az, hogy talán még idő előtt hazaért.

- Aggódtam és féltettelek, ezért úgy döntöttem, hogy visszamegyek…

- És a szerződés? – szakítottam félbe meglepve, mivel ahogy ő mondta, ott már nem védhet meg.

- Kit érdekel, ha Te bajban vagy?! – felelt úgy mintha ez magától értetődő lenne - Szóval, mikor visszamentem, sötét volt a házban és ez eléggé gyanús volt. Aztán mikor beléptem, nem tudtam gondolkozni, reflexszerűen ugrottam neki és ez az egyik oka, amiért itt vagy… - hagyta abba és bűnbánóan hajtotta le a fejét.

- Igen és ezért hálás is vagyok neked – mosolyogtam rá hálásan és az álla alá nyúltam, hogy a szemembe nézzen – Életben vagyok, szóval ne hibáztasd magad – rám nézett: láttam rajta, hogy vívódik, de aztán egy sóhaj után bólintott.

- Charlie miatt pedig ne aggódj. A fiúk mindent rendbe tettek, és ha hazaér semmi nem fog neki feltűnni.

- Miért, hol van? – kérdeztem aggódva – Ugye jól van?

- Persze, jól van. Apával segítenek Sue-nak.  Tudod a temetés… - mondta, mire én bólintottam.

- Jó estét kisasszony! – nyitott be egy őszülő férfi. Rögtön felismertem: fehér köpeny. Magas volt és vékony, és bár a haja arról tanúskodott, hogy már túl van pár X-en, az arca elég fiatalos volt. Kék szeme hasonlított az olvadozó jégre és ettől borsódzott a hátam.  – Én Dr.Walshe vagyok, a kezelőorvosa – mutatkozott be és elkezdte nézegetni a gépeket körülöttem. A doktor mögött egy alacsony, szemüveges nő állt és szorgosan körmölt valamit egy kék kartonra. Fekete haja kontyba volt fogva és még jobban látszott mennyire vékony. Látszott rajta, hogy már idők óta benn van a munkahelyén és legszívesebben amilyen hamar csak lehetett volna eltűnt volna innen: türelmetlenül dobolt a lábával a padlón. Viszont feketén csillogó szemei arról árulkodtak, hogy imádja a munkáját és bármennyi áldozatot hozna érte.   

- Jó estét – eléggé elvesztettem az időérzékem, így bizonytalanul köszöntem – Bella Swan.

Nem felelt csak rám pillantott és bólintott egyet, majd visszafordult a gépekhez és ismét vizsgálgatni kezdte őket. Jake felhúzott szemekkel nézte, amit csinál, és tudtam mi jár a fejében: ez most gépészmérnök vagy orvos?!

Elmosolyodtam arckifejezésén, majd vártam hátha én is sorra kerülök.

- Rendben, hogy érzi magát? – fordult felém a doktor végre valahára.

- Remekül – válaszoltam mosolyogva. Leült az ágy szélére és a pupilláimat kezdte vizsgálni: erősen a szemembe világítva.

- Fáj valamije, esetleg szédülés, hányinger? – kérdezte miközben a pulzusomat számolta.

- Semmi – vágtam rá, talán kicsit gyorsan. A fejem még mindig lüktetett az való igaz, de otthon is tudok pihenni, nem kell nekem ahhoz kórház.

- Még ma éjszaka benn tartjuk, ha továbbra is ilyen stabil lesz az állapota, holnap egy ellenőrzés után akár haza is mehet – állt fel és elkezdte diktálni a nővérkének, hogy milyen gyógyszerből mennyit és hogyan adagoljon. Ez után egy köszönés után távoztak én pedig örültem, hogy nemsokára szabadulhatok.

- Charlie tud arról, hogy kórházban vagyok? – kérdeztem Jacobhoz fordulva.

- Persze, nem tudtam mit kitalálni három napra.

- Három nap?

- Igen, ez a harmadik nap, hogy itt vagy.

- Jesszus… - lepődtem meg. Elég jó alvókám van, mit ne mondjak. – Jacob, mióta nem aludtál?

- 10 perce keltem fel – mosolygott ártatlanul.

- Tudod, hogy értem.

- Hát, ami azt illeti már 3 napja. Nem tudtam aludni úgy, hogy te közben itt vagy és nem tudom, mi van veled. Megbeszéltem Sam-el, hogy vegyék át tőlem az őrséget és had legyek itt.

- Miattam nem kellett volna Jacob. Az egészségedet ne kockáztasd miattam – ráztam meg a fejem, jelezve, hogy ez elég helytelen dolog volt tőle.

- Akár az életem is - mondta pár perc után suttogva, lehajtott fejjel: azt hitte nem fogom meghallani.

Nem válaszoltam rá, hisz nem akartam most erről beszélni. Tudtam nagyon jól, hogy Jake többet érez irántam, mint puszta barátság. És azt is tudom, hogy ő addig várna rám, ameddig csak kellene. Rettenetesen hálás vagyok Jacobnak azért amit tett értem. Türelmes volt velem és kedves. Mindig ott volt mikor szükségem volt rá és, ha ő nem lett volna, akkor én már nem lennék. Sem lelkileg, sem testileg. Tartotta bennem a lelket és lassan gyógyítgatta a sebeim.

 De én nem vagyok elég jó neki. Én nem vagyok már a régi, csak egy része annak. Egy összeroncsolt része.
Sokkal jobbat érdemelne nálam. Sokkal.

Jake sem gondolta át még tisztán ezt a dolgot. Hisz nem vésődött be belém. Mi van, ha engedek neki, ezzel újabb esélyt adva egy csalódásnak? Mi van, ha találkozik valakivel és puff: megtörténik. Majd ez a szerelem pedig, amit irántam érez, semmissé válik, engem pedig, mint egy rongydarabot eldob magától?

Talán Mike szavai mégis igazak?

Tényleg kegyetlen vagyok Jacobhoz. Hagyom, hogy reménykedjen és várjon rám. Tisztáznom kell vele egyszer ezt a dolgot. Azt tudtam, hogy ez nem épp a legjobb pillanat: legalább addig lesz még időm gondolkodni ezen.

És ez… nem lesz egyszerű ebben a viharban, ami a szívemben és az agyamban uralkodik.

9 megjegyzés:

  1. szia ez nagyon jó de remélem bells enged jakenek
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Szia Jess! :D
    Szokás szerint nagyon tetszett a fejezet :D
    az a sminkkészletes poén az nagyon nagy volt xD
    de kis édes volt Jake, hogy ennyire aggódott érte *-*
    nagyon sajnálom szegénykét :/
    Siess majd a kövivel *-*
    Puszi <3

    VálaszTörlés
  3. Hello!

    Most bukkantam csak rá a történetedre (bár látom, nem nagyon vagyok lemaradva :-)), és nagyon örültem, hogy végre valaki mást is megmozgatott ez a téma - mármint rajtam kívül. Én annyiszor belegondoltam már, mi lett volna ha... ha Edward nem tér vissza, ha Bella mégis Jacobot választja... Az Eclipse végén úgy drukkoltam nekik, pedig tudtam, hogy fölöslegesen :-)
    De Te most itt szerencsére megírod nekem / nekünk ezt a verziót is. Mármint csak gondolom, és persze remélem, hogy úgy alakulnak majd a dolgok, ahogy azt elképzeltem :-) persze csak nagyjából.
    De biztos nem lesz egy egyszerű menet! Ez a bevésődés dolog igencsak megnehezíti a dolgokat. Baromi nehéz belemenni úgy egy kapcsolatba, hogy közben benne van a pakliban, hogy bármikor jöhet valaki, aki egy pillanat alatt lemos téged a felszínről, tök mindegy, addig mennyire volt szerelmes beléd a másik. Ráadásul ott van még Edward is. Mármint csak az emléke, de az is épp elég, hogy fogva tartsa Bellát.
    Huhú, mi lesz még itt!!! Kíváncsian várom a folytatást!Addig is sok sikert a félévi hajrához!
    Üdv!

    cs

    VálaszTörlés
  4. Szia demon!

    Köszönöm szépen, meglátjuk!;)Köszi, hogy írtál:)
    Puszi♥

    Szia Lily!

    Hát igen próbáltam valamiféle poént berakni hogy azért ne legyen mégsem olyan szomorú rész meg Jake hozza a poénos formáját.:D
    Hát igen a szerelem fájdalmas is tud lenni,de nem örökké az;D:)
    Köszönöm, hogy írtál!**

    Puszillak♥

    Szia KisCsillag!

    Igen, még nem nagyon haladtam előre a történettel, nem rég nyitottam és hát lassan haladok, de igyekszem elfogadható időközönként hozni az új fejit:)
    Reméltem, hogy lesznek páran akiket foglalkoztat ez a dolog.
    És hát igen, nem lesz könnyű dolog, próbálom úgy csavarni a dolgokat, hogy ne legyen unalmas monoton a fic, ami bevallom elég nehéz, de megteszek mindent:D ÉS hát azt is remélem, hogy megfelel majd az elvárásoknak és nagyjából annak is amilyennek elképzelted, hogy hogyan is teljesedhetne ki ez a kapcsolat!
    És köszönöm a jókívánságokat és azt a hosszú komit amit úgy imádok**:3
    Puszi♥

    VálaszTörlés
  5. Szia! Itt PP. :D Hű és ha! Ez király lett. Tartom magam - ahogy a twilight óta - ahhoz a fogadáshoz, hogy soha semmilyen körülmények között nem fogom "elhagyni" Jake-et. És most sem. Szóval nekem nagyon tetszett és várom a folytatást. (;
    Puszi: PletykaPuszedli

    VálaszTörlés
  6. Szia Jess! Juj de örültem amikor megláttam hogy fenn az új feji! Már alig vártam mi fog történni az "ébredés" után!! :DD Jake...*.* Elolvadtam. Viszont a végén kivételesen egyetértettem Bellával, az a srác többet érdemel nála. Sokkal sokkal többet.. és jobbat. xD Nem mintha bármi bajom lenne vele. Na szóval, beszélek egy kicsit magáról a megfogalmazásról. Ismételni tudom csak önmagam. A részletek pontosak és jól megírtak. Mindig el tudom képzelni az adott jeleneteket és a történetedből erőt meritek - jó eddig csak 3 fejezetet olvastam, de akkor is -, imádom ahogy megadod a sztorinak az ízét és hidd el, erre nem mindenki képes. Sok olyan blogot olvastam, ahol csak párbeszédből áll az egész és nincsenek szép összefűzések. Nagyon várom a következőt és remélem, hogy Bella nem fogja megsérteni Jake-et azzal hogy elutasítja. Na bocsi a hosszú véleményért. xD (; Puszi^^
    -v

    VálaszTörlés
  7. Szia PletykaPuszedlii!

    Köszönöm szépen és nagyon örülök, hogy tetszett;D
    És a folytatással, pedig igyekszem!:)
    Puszi♥

    Szia Vanília!

    Hát amúgy igen, ebben én is egyetértek veled, mert tényleg jobbat érdemelne, de hát sok ilyen páros van, ahol az egyik többet érdemelne, de ő ŐT szereti és nem a másik 1000x jobb csajt/pasit. Ilyen a szerelem, ugye:D
    Nagyon szépen köszönöm ezt a sok dicsérő szót, nem is hiszed, hogy ezek mennyi erőt adnak az íráshoz:D Tök vidáman kezdem el a fejit írni egy ilyen hosszú vélemény után. Ja és még arra kitérve hogy hosszú.. nehogy azt hidd hogy ezért valaha is bocsánatot kellene kérned neked vagy bárki másnak.. Ezek a kedvenceim szóval nem kell semmi bocsi, elnézést,ne haragudj sat sat sat:DD♥

    u.i.: bocsi, de elfelejtettem szólni, hogy feltettem:// na majd legközelebb remélem nem leszek ennyire feledékeny :D

    Puszillak♥

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    imádtam... :)....nagyon jó feji lett.... :)... sajnáltam Bellát..kíváncsi vagyok lesz-e valami abból a titokban tartott oldalfájós résznek... :) ... és Jake :) ...jaj de kis cuki volt már :D ...Bella elég fear azt hiszem... :D és ez tök szimpi vele...Jake meg a bevésődés... :D ... hát ennek az egész halandzsának az lett volna az értelme, hogy imádtam... és irtóra de nagyon várom már a frisst...
    Puszi
    anna

    VálaszTörlés
  9. Szia Anna!

    Az az oldalfájás.. az csak az ütések miatt volt:)Jake mikor nem cuki?! :DD
    Na de köszönöm szépen:)
    Puszillak♥

    VálaszTörlés