2011. december 27., kedd

Bevezető

Sziasztok!
Íme a bevezető rész! Mint mondtam ez még nem a történet, csak egy kis lökés a story felé :D
Mellesleg nagyon szépen köszönöm a sok pozitív visszajelzést! Nagyon jól esett mindenkitől:)
u.i.: Tudom, hogy nem 28-a van, de annyian írtatok vissza, így nem tudtam várni és feltettem. 
És amúgy is, itt még nem történik semmi érdekes :D

Puszi♥
Jess





******

… És hirtelen újra hallottam Jacob szavait… mondott valamit délután, de csak most fogtam föl..

A vérszívó a vízbe menekült előlünk –mondta. – Ott előnyben vannak velünk szemben. Ezért is rohantam haza… attól féltem, tesz egy kerülőt, és úszva visszajön

  Tapogató kezem megállt a levegőben, az egész testem kővé dermedt, moccanni sem bírtam, amikor rájöttem, miért volt olyan ismerős az a fura, narancsszín tűzfolt kinn a vízen.

Victoria lángvörös haja, amint vadul lobog a szélben…

Tehát ott volt. Ott volt a kikötőben, egészen közel Jacobhoz és hozzám. Ha Sam nincs velünk, ha csak mi ketten vagyunk… Földbe gyökerezett lábbal álltam, még lélegezni sem mertem.

És hirtelen felgyulladt a villany, de nem az én jéggé fagyott kezem kapcsolta fel.

Pislogva néztem a hirtelen elvakító fénybe. Láttam, hogy valaki ott áll, énrám vár…

******

Ugye ismerős néhányatoknak ez a részlet az Újhold című könyvből, amit Stephenie-nek köszönhetünk? Remélem, hogy rémlik, és nagyjából tudjátok, melyik időben vagyunk.

Szóval, felmerült bennem az a kérdés, hogy mi lett volna, HA a Jacob által elképzelt csapda mégis igaz lett volna. Mi lett volna, HA Bella csak úgy saját akaratából indul el a halála felé?

És a legfontosabb… Mi lett volna, HA Edward… soha nem tér vissza? 

5 megjegyzés:

  1. szia gratulálok ez szuper remélem bella elzavarja aliceet
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ez meggyőzőre sikerült :D Kíváncsian várom, mi lesz ebből :) Mikor kerül fel az első fejezet? :D

    Addig is puszi :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Köszönöm szépen és hát az első fejezet az holnapra várható:) Azután egy kicsit lassulnak a dolgok és hetente érkeznek majd a részek:)

    Puszillak titeket♥:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Hát sikerült elérned, hogy kíváncsi legyek. Megfogott a történet bevezetője, már szeretem. :)
    Siess a fejezettel! :)♥
    xoxo, Lilimooo

    VálaszTörlés
  5. Szia Lilimooo!

    Ennek nagyon örülök:D
    Hamarosan felteszem :)

    Puszi♥
    Jess

    VálaszTörlés