2012. február 18., szombat

6. fejezet - Egy újabb ígéret

Sziasztok!


Itt lenne a folytatás! Nagyon szépen köszönöm a megjegyzéseket az előző fejezethez! : )  
Szóval remélem tetszeni fog !
Jó olvasást!
Puszillak titeket:
Jess



- Én is örülök neked Bella, de azért ne fojts meg! – hallottam meg egy nyöszörgő hangot.

- Sajnálom én csak annyira… örülök neked! El sem hiszem, hogy itt vagy! – távolodtam el és könnyes szemekkel néztem a nagy barna vidám szemekbe.  Olyan rég láttam és a változás, amin keresztül ment mellbevágott. El sem hiszem, hogy abból a kislányból, akivel régebben folyamatosan együtt játszottam mennyire megváltozott: haja csak a fekete színt őrizte meg és a régi rövid tincsek helyett, most hosszú hullámokban omlott le vállaira; a régi duci kislányból, vékony és magas nő lett. Egy dolog nem változott rajta: a szeme.  Ugyanaz a kislányos csillogás volt benne: életvidám, optimista és szeretetteljes.

Billy feleségét sajnos én már csak a képeken láthattam, de Rachel és Rebecca tiszta Sarah volt. Jake apja mindig azt mondta, hogy a lányok csak külsőre hasonlítanak az édesanyjukra, a személysége leginkább Jacobon mutatkozott meg.

A lányok olyanok voltak, mint két tojás – de csak kívülről. Aki ismerte őket, tudta, hogy egymás ellentettjei: mint Jin és Jang.

Rebecca szinte mindenben különbözött nővérétől: sokkal szókimondóbb, forrófejűbb volt, mégis odaadó barátnő és testvér.

A lányok idősebbek voltak nálam: Rebecca férjnél volt, Rachel pedig nemrég végezte az egyetemet.

- Pedig életnagyságban! – mutatott végig magán mosolyogva, kiszakítva engem mélázásomból.

- De, hogy kerülsz ide és Rebecca? – kérdeztem még mindig összezavarodva, és makogva a boldogságtól.

- Ő New York-ot érdekesebbnek tartja – válaszolt készségesen- Viszont nekem már hiányzott La Push. Amint tudtam, szóltam Jake-nek, hogy indulok. Persze, neki rögtön támadt ez az ötlete, hogy lepjünk meg téged.

- Hát ennél jobb meglepetésben nem igen volt még részem.

- Tudtam, hogy örülni fogsz neki! – ujjongott – Olyan rég nem találkoztunk! Annyit változtál, kész nő lettél! – fogta meg a kezem és körbeforgatott vigyorogva- Alig tudok rólad valamit – sóhajtott szomorúan- Úgyhogy, lesz mit bepótolnunk! – tapsikolt örömében. 

- Igen – sóhajtottam. Nem szerettem volna magamról és az… életemről mesélni.


- Szóval – kezdtem immár egy kidőlt fán ücsörögve, szemben Rachel-el – milyen az egyetem? – nem igazán az egyetemre voltam kíváncsi, csak próbáltam minél többet megtudni róla, ezzel kerülve azokat a kérdéseket, ami rólam szólna.

- Komolyan az egyetemről akarsz beszélni, Bell? Ne csináld már! – nyafogott.

- Jó, akkor mesélj el mindent!

Elkezdte mesélni, hogy milyen is a „nagybetűs” élet. Hogyan sikerült sikeres diplomát szereznie, és hogyan is jutott el odáig. Egy egész önéletrajzot tárt elém.

- Aztán mikor vizsgaidőszakom volt, már nagyon hiányzott a családom. Ekkor Rebecca Hawaii szigetén sütette hasát újdonsült férjével az oldalán. Irigyeltem őt, amiért rátalált az „Igazi”. Nem nagyon volt hosszú kapcsolatom és miután felvettek az egyetemre nem is volt nagyon időm rá. Aztán mikor hazaértem minden 360°-os fordulatot tett. Lenyomat lettem.

- Lenyomat? – kérdeztem vissza zavartan.

- Igen… Nem tudom Jake mesélt e neked erről a dologról. Tudod a farkasoknál van ez a bevésődés dolog.

- Hát fogjuk rá, de még nem nagyon tiszta…

- A részleteket az öcsémre hagyom, ő azért mégiscsak jobban tudja.

- Szóval lenyomat lettél…

- Igen, Paul-é – mosolygott és a szemében láttam azt a hatalmas mennyiségű szeretet.

- Paul? – lepődtem meg.

- Aha – bólogatott izgatottan, mire csak egy mosoly volt a válasz.

- Aztán megtudtam, mindent a farkasokról… és hogy az öcsém is egy közülük. Először eléggé elrettentett a dolog és leginkább féltettem Jacobot de aztán ez az érzés enyhült és most már teljesen elfogadom. Ezután minden nyugodt volt és békés. Meg akartalak látogatni, mivel hallottam, hogy visszaköltöztél, de sajnos nekem már indulnom kellett vissza az egyetemre – folytatta-, na de elég volt rólam. Halljuk! – mosolygott rám izgatottan.

- Mit is? – kezdett a tenyerem izzadni. Tudtam, hogy Rachel-nek bármit elmondhatok: kiskoromban is ő volt a bizalmasom. Most mégsem akartam erről beszélni.

- Na, ne már! Én elmondtam mindent, de én még egy apró részletet sem tudok az életedből.

- Az én életem… unalmas.

- Babám az élet soha nem unalmas ezt jegyezd meg, ha mégis, akkor próbáld felpörgetni! – ez a lelkesedés mosolyt csalt az arcomra.

- Oké – egyeztem bele egy bólintással. Elmondtam mindent: kivéve a fájdalmas részeket. Viszont volt egy olyan érzésem, hogy Rachel tud mindenről. Hogy honnan veszem? Mikor a fiúkról kérdezett, és én nem válaszoltam, akkor az arcán megjelent egy fájdalmas mosoly.

-  Nézd Bella, tudom, hogy rossz dolog mikor elvesztünk valakit, akit teljes szívből szerettünk. Nekem rengeteg szerelmi csalódásom volt, de tudom, hogy azok fel sem érnek ahhoz, amit te érzel. Tudom, hogy Jake mennyire odáig van érted – mosolyodott el halványan, de aztán ismét komolyan kezdett el beszélni – és mindent megtesz azért, hogy elfelejtesse veled. Egy szívet könnyű megszerezni: elég pár szál rózsa, pár doboz bon-bon, egy szexi mosoly és mi lányok rögtön elalélunk. Jó tudom, most azt gondolod a te esetedben ez messze nem így van, de nem is ez a lényeg. DE összetörni sem nehéz dolog! Viszont összeforrasztani a 
hegeket rajta… Az nem egyszerű munka, viszont ha sikerül, akkor ő az, akit neked teremtettek és nem az, aki darabokra törte. Ő volt számodra az első szerelem, de nem az igazi… Ne engedd meg magadnak, hogy egyetlen csalódás után összetörj, és próbálj meg adni Ámornak még egy esélyt!

A szavai elgondolkodtattak, leginkább azért, mert volt bennük némi igazság. Jake-re mindig is egy testvérként néztem, aki minden rossztól megvéd, de az utóbbi időben ez kezdett megváltozni.

Viszont van még egy dolog, ami megakadályoz. Mégpedig az, hogy Jake még nem vésődött be senki iránt.

- Na de elég volt ennyi a lelkizésből! Szerintem menjünk vissza, mert a fiúk már várnak! – pattant fel és indult el a ház irányába.

- Köszönöm – szóltam utána, mire ő karjaiba zárt és mosolyogva megölelt.

- Na, gyere! – kacsintott vigyorogva, ami engem is mosolygásra késztetett.


Ezután elindultunk Emily-ékhez, ahol a többiek is voltak. Ott volt szinte mindenki: a farkasok – kivéve Sam és Jared, ők őrjáraton voltak – Sue, Leah és Seth, akivel még nem ismertük egymást, és persze Emily is, aki szorosan megölelve üdvözölt engem. Rachel rögtön Paul karjaiba vetette magát, ez én figyelmemet pedig Emily foglalta le a kérdéseivel.

A fiúk tényleg hatalmas étvággyal rendelkeztek ezzel kemény feladatot adva a háziasszonynak, Emiliy-nek, de úgy láttam rajta, hogy ez neki csak örömet okoz.

Időközben Sam és Jared is megérkezett, ezzel egy időben Embry és Paul el is ment – Rachel nagy bánatára.
Elég hangos volt a ház: mindenki mindenkivel párhuzamban próbált beszélgetni, ami nem csak engem zavart, mert láttam, hogy Jake és Emily is próbál ütemet tartani, de fejfájást okoz nekik.  Mégis ebben a nagy zűrzavarban is irigylésre méltó családi hangulat volt. Csodáltam őket. Hogy ennyire összetartóak…

Hirtelen tört rám az érzés, hogy ha most nem jutok friss levegőhöz, megfulladok. A szívem fájdalmasan szúrt és a torkomban dobogott. Sebes léptekkel indultam el és mikor kiértem a korlátot szorítva, zihálva szívtam magamba az hűs oxigént.

Hallottam amint nyílik, majd csukódik az ajtó és mellém lép valaki.

- Bells, valami baj van? – kérdezte Jake.

- Semmi én csak öhm… nem éreztem magam jól és..

- Az igazat – vágott a szavamba. Túl jól ismer.

- Nem akarom elrontani – válaszoltam remegő hanggal és arcomon megjelent egy fájdalmas grimasz.

- Mit nem akarsz elrontani?

- Az életed.

- Tessék? – vágott értelmetlen képet.

-  Nekem ez...túl tökéletes – néztem a ház felé, ahonnan nevetés hallatszódott ki – Nem érdemlem meg – néztem a döbbent szemekbe – Tudom, hogy Rachel-nek igaza van… Te képes lennél rá, de nem hagyhatom, hogy miattam elvesztegesd az idődet. Azt hittem, hogy sikerül. Sikerül újrakezdenem… előröl, de nem hagyhatom, hogy miattam ne találj rá arra, akit neked szántak. Lehet, hogy rátalálnál valakire, aki iránt bevésődsz és boldog lehetsz… Tudom, hogy te mindig is a barátom leszel, és mindenben számíthatok rád, de én már nem a barátot látom benned! De ezt nem lehet, mert tudom, hogy te túl… jó vagy hozzám – hadartam és mikor észbe kaptam már olyan is kicsúszott a számon, amit még magamnak sem akartam bevallani – Én a fele sem vagyok annak, amit te megérdemelnél és…

- Hé, hé, hé! Állj le! – vette két keze közé az arcom - Te soha nem teheted tönkre az én életem. Te csak javítani tudnál rajta… és ami a boldogságomat illeti, köszöni szépen, mikor veled vagyok, majd kicsattan. És ne beszélj ilyen baromságokat, kérlek! Még, hogy fele sem vagy annak, amit megérdemelnék… Bella, te túl jónak látsz!

- Ez nem igaz! – csattantam fel megvédve az igazam.

 Még ha igaza is van Jake-nek, nekem akkor is kell még egy kis idő és lehet, hogy az idő alatt míg én próbálkozom, ő megtalálná azt a lányt, aki neki van teremtve…

- De igaz – mosolygott – Te mindenkiben csak a jót látod… - nem feleltem csak lesütöttem a szemem, de ő az államnál fogva kedvesen kényszerített arra, hogy a szemébe nézzek a könnyfátyol mögül. Tehetetlenül ráztam meg a fejem és néztem a fekete szemekbe, amik lágyan csillogtak. Éreztem, hogy egy átkozott könnycsepp legördül az arcomon nedves csíkot maga után húzva.

- Shhh… Gyere ide! – zárt karjaiba szorosan.

- Képtelen vagyok rá – nyöszörögtem, de csodálkozom, ha megértette, mert fejem belefúrtam a mellkasába. Itt már nem arra céloztam, hogy meg tudok-e felelni neki vagy, hogy boldoggá tudnám-e tenni, hanem a felejtésről.

- Hidd el, hogy menni fog!

- Ígéred? – szipogtam.

- Ígérem – nyomott egy puszit a fejem búbjára én pedig szorosabban öleltem: mintha ő lenne az egyetlen dolog, ami reményt ad és éltet. És talán nem is tévedtem sokat, sőt…

11 megjegyzés:

  1. szia ez nagyon jó gratulálok remélem edék nem kerülnek elő többet

    VálaszTörlés
  2. Szia demon!

    Ez még a jövő zenéje;) Köszönöm szépen!:)

    VálaszTörlés
  3. szia!

    Nagyon jó lett. Bella lassan de biztosan kezd továbblépni, és Jake iránt többet érezni, mint a barátság. Várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
  4. Szia Nóci!

    Igen, próbálom most már "boldogabbá tenni" :D
    Köszi, hogy írtál!

    Puszi♥

    VálaszTörlés
  5. Hali!
    Ez tényleg nagyon jó lett!!!
    Sikerült meglepned, mikor a legjobb barátnő személyében nem Alice toppant be - bár erősen kételkedtem is benne, hogy pont Jake "ajándékozta" volna meg vele Bellát. Kíváncsi lettem volna, Bella hogyan meséli el Edward és az ő story-ját egy kívülállónak - ilyet még sosem olvastam -, de erre végül nem került sor. Rachel könnyed stílusa nagyon bejött, laza beszólásaival talán sikerült egy kicsit feloldania Bellát is. Kár, hogy végül nem tárta ki neki a szívét, jót tett volna neki, ha kibeszéli magából. Talán majd később...
    Bella és Jake jelenete is nagyon jól sikerült, igazán szívfacsaró volt! Sejtettem, hogy ez a bevésődés dolog még bőven közéjük fog állni, de hogy Bella nem maga miatt aggódik, hanem sokkal inkább Jake-ért, hogy miatta így nem fogja megtalálni az igazit - hát ez meglepett! Bár tipikus Bella, hogy jobban belegondolunk :-) De bízom benne, hogy azért Jake-nek sikerült majd meggyőznie, hogy tényleg ő kell neki. Azért az igen biztató, hogy Bella monológja közben kicsúszott némi infó az érzéseiről, hogy igenis kezd máshogy tekinteni Jake-re. Képes lesz továbblépni, pláne hogy már ígéretet is kapott rá :-)
    Csak így tovább :-)

    Cs

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nagyon tetszik a történeted. Én is remélem, hogy Edwardék nem fognak bezavarni legalább addig míg Bella és Jacob nem tisztázzák az érzéseiket. Jacobnak most lesz bevésődése? Mert imádom a Bella & Jacob párosításokat, csak sajnos nem sok van. Nagyon remélem, hogy tényleg minden rendben lesz köztük :)
    Rachelen én is nagyon meglepődtem. De a stílusa nagyon bejön, vicces és szórakoztató, és a mindig morgó Paul pont belé bevésődik :).
    Mikorra várható folytatás? :P
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok lányok!

    Hu nagyon megörültem ennek a két hosszú kommentnek :D Akkor nézzük csak sorba...

    KisCsillag!
    Köszönöm szépen! Igen, gondoltam, hogy sokan Alice-re fognak gondolni. Őszintén szóval sokat gondolkoztam arról, hogy most beszélje ki magát vagy később... hát az utóbbira került a választás. Szóval lesz olyan rész, amiben beszélni fog az érzéseiről és kiönti magából a dolgokat, de ez még egy kicsit várat magára. És a kapcsolatuk.. hm.. annyit mondhatok, hogy próbálom csavarni még a szálakat:D

    Szilvi!
    Neked is köszönöm szépen:) Próbálom nem egyhangúra írni a történetet, és nem a szokásos "egy-két dolog történik aztán happy minden" stílust bevetni, hanem próbálom csavarosra írni. Ami remélem sikerülni fog, mivel még nagyon az elején vagyok:) Szóval van még pár ötletem.. itt a bevésődésre gondolok.. de ez a terv még nem biztos hogy megvalósul:) Igen, a Jake&Bella párosokról még én sem sok ficet olvastam ezért is választottam ezt:)

    Egy dolognak nagyon örülök még, ami mindkettőtöknek tetszett:D Az pedig Rachel:) Igazából azt hogy miért, azt majd a legeslegvégén árulom el:D

    Nézzétek el nekem ezt a sok fecsegést:D szóval nagyon örülök hogy írtatok, és annak is hogy tetszett.

    p.s.: A folytatás remélhetőleg hétvégén azaz szombaton felkerül ! :)

    Puszillak titeket!♥
    Jess:*

    VálaszTörlés
  8. hello!
    Itt a kritika.
    Nézzük a blog kinézetét...nos aranyos meg minden csak én változtatnék a hátterén mert őszies.

    A sztorit...pont jó nem rövid de nem is hosszú.

    további sok sikert.

    VálaszTörlés
  9. szia twilight4ever!

    Értem.Azt hittem, hogy hosszabbra számíthatok, de oké:) Értelek én, de szerintem a naplemente nyáron... nem őszies:D De mindegy, mert már készül az új dizi:) Ezt ne vedd gorombaságnak, mert nem annak szántam:)

    Köszönöm szépen, igyekszem:)

    VálaszTörlés
  10. szia Jess!
    ismét bocsánatkéréssel tartozom, hogy ennyi idő elteltével tudtam csak elolvasni a fejezetet :/
    de jajj olyan kis édesek *-* Igaz, hogy történetek szempontjából inkább Edward párti vagyok, de imádom a történeted, tudom, Jake a könyvben is tök ari, de a te töridben még inkább *-* és ezt nagyon imádom :D
    és Racheal és Rebecca is nagyon jó fejek :D szerencse, hogy Bella igaz elvesztette Alice-t, de helyette visszakapta őket :D
    várom a kövit légy szí siess vele! :D
    puszi <3
    xoxoxoxoxoxoxox

    VálaszTörlés
  11. Szia Lily!

    Ugyan már nem kell semmiféle bocsánatkérés:) A lényeg, hogy itt vagy:D Hát igen, őszintén szólva én nem tudok dönteni :$:D De ennek nagyon örülök, hogy még így is olvasod a történetet:) Rebbecát még nem igazán hoztam szóba, de valóban jó fejnek képzeltem el őt is, csak vagányabbnak:D
    A következő fejezet kész és már csak arra vár, hogy szombaton felkerüljön:)
    Köszönöm, hogy írtál!
    Puszillak♥

    VálaszTörlés