2012. május 13., vasárnap

16. fejezet


Ismét itt. Azt hiszem, hogy lassan törzshelyemmé válik ez a hely. Ahogy belenéztem a tükörbe, arcom nyúzott volt és alig ismertem magamra. A víz halványpirossá vált, ahogy ráfolyattam kezeimre.

Szép lassan kisétáltam a folyósóra és leültem egy székre, majd arcom kezeimbe temettem.

Kezdem megérteni, hogy az Élet csak egy játszma, ahol úgy kell ügyeskedned, hogy örömöt lelj benne. Eddig mindig tréfásan fogtam fel a dolgokat, de valahogy ez most egy nagy fordulatot vett. Talán én változtam? 
Vagy a körülmények miatt van ez? Bárhogy is, nagyon ritka eset az olyan hogy Te nyersz.

- Jól vagy? – hallottam meg egy ismeretlen hangot mellőlem, ami kiszakított a gondolataimból.

- Remekül – morogtam, közben pedig a hang felé pillantottam és egy alacsony, barna hajú lány állt mellettem.

- Hát nem úgy tűnik – beszélt halkan. Hangja mély volt apró termetéhez képest.

- Mivel azt vártam, hogy a kórház erre a részére legközelebb 8 hónap múlva jövök…

- Oh, sajnálom, ne haragudj – hajtotta le a fejét bűnbánóan.

- Semmi baj – ráztam meg a fejem – És te? Mért vagy itt? – érdeklődtem.

- A nővérem veszélyeztetett terhes, és míg ő az egyik kórteremben pihen, addig én a papírokat intézem – mosolygott. Egyáltalán nem látszódott rajta, hogy izgulna az miatt, hogy a testvére elvetélhet. Magabiztosnak és életvidámnak tűnt.

- Értem – bólintottam – Elárulod a neved?

- Anne Parker –válaszolt kedvesen, majd kinyújtotta a jobbját – És téged?

- Jacob Black- fogadtam el.

- Örülök, hogy … - akadt el a mondatban. Nyilván azért, mert a „megismerhettelek” nem igazán jó kifejezés, hisz nem igazán tudja, hogy ki is vagyok - hogy összefutottunk Jacob! Ne legyél ilyen kedvetlen sokáig, mert nem áll jól – nevetett, majd a kezét a homlokához rakta és szalutált egyet elköszönésképp, majd ellépkedett mellőlem és egy orvoshoz lépett, akinek elkezdett magyarázni miközben a papírokat mutogatta, ami a kezében volt. 

Hogy lehet valaki ennyire életvidám? Egyszerűen ez elképesztő… mármint eddig még csak egy embert ismertem, aki ennyire vidám volt. Rachel, de ő most…

Úristen! Elfelejtettem felhívni a többieket! A francba.

Azonnal előkaptam a telefonom, majd először Paul-t hívtam, de nem vette fel.. Akkor még mindig őrjáratban van. Újra tárcsázni kezdtem viszont most Apa számát.

- Szia fiam! Hol vagy? – szólt bele, aggódva.

- Paul merre van?

- Még nem váltották le egymást, majd egy óra múlva.

- Most azonnal szólj neki, hogy a kórházban vagyunk…

- Mi történt?

- Azt hiszem Rachel elvesztette a babát…

- Hogyan? – hallottam a hangját, hogy megcsuklik.

- Amikor hazaértem, ott volt a fürdőbe és minden vér volt. Azonnal behoztam a kórházba… Még nem tudok semmit.

- Rendben fiam… Azonnal szólók Paul-nak – mondta lassan, halk hangon, majd egy köszönés után letette a telefont.

Én is zsebre vágtam a kütyüt, majd elkezdtem ismét várakozni.


- Uram! Ön Jacob Black, igaz? – állt meg előttem egy fiatal nő úgy fél óra múlva.

- Igen, én vagyok! – pattantam fel idegesen.

- Jó napot! Én Dr. Valerie Smith vagyok, a nővére kezelőorvosa – mutatkozott be kedvesen, nagy megdöbbenésemre, mert nem néztem volna ki belőle, hogy orvos.

- Hogy van Rachel?

- A nővére jól van, már amennyire lehet. Még benntartjuk megfigyelésre, de ha jobban lesz, akkor egy hét múlva haza is mehet. Viszont a magzatot…

- Rendben, értem – szakítottam félbe, mert nem akartam hallani. Sejtettem, hogy mi fog történni... – Bemehetek hozzá?

- Igen, de kérem, ne zaklassa fel és ne sokáig maradjon benn. Pihenésre van szüksége.
- Köszönöm – bólintottam, majd elindultam Rach szobája felé.

***

- Szia! – mosolyogtam és becsuktam magam mögött az ajtót, majd lassan odasétáltam az ágyhoz és leültem a szélére – Jól vagy? – kérdeztem, de ő nem válaszolt, csak a falat nézte üveges tekintettel – Az orvos azt mondta, hogy ha rendbe jössz, akkor egy hét múlva hazajöhetsz. Paul nemsokára itt lesz!- beszéltem tovább, de ő még mindig rezzenéstelen arccal bámulta a türkiz színű csempét a falon- Minden rendben lesz! Megígérem! – öleltem meg, de mintha egy babát öleltem volna.

Mikor kiléptem a folyósóra és benéztem az üvegablakon, még mindig ugyanúgy ült mozdulatlanul.
Egy kissé megijesztett a viselkedése, de hittem abban, hogy nemsokára rendbe jön.

- Paul! – láttam meg, majd elé siettem.

- Jake, mi történt? Hol van? – kapkodta a levegőt idegesen.

- Most jövök tőle. Ő jól van.

- Hogy érted azt, hogy Ő jól van? – remegett – Ugye nem azt akarod mondani, hogy…?-

- Nyugodj meg!

- Ugye nem? – nem hagyta abba a remegést, így az én idegességem sem csillapodott. Lassan bólintottam, majd elviharzott mellettem és egyenesen Rach szobájába ment.

Elkezdtem sétálni a folyóson és végül eljutottam Belláig. Nem volt most a kórházban senki sem. Reneé és Charlie is hazament lepihenni. 

Tudtam, hogy nem szabadna itt lennem, de muszáj volt látnom Őt. Most szükségem lenne rá... Bárcsak felébredne már.

7 megjegyzés:

  1. szia gratulálok jelenleg nem irigylem az életéért kegyelmezz neki és bellát ébreszd fel légysziiii hogy vigaszt tudjon adni mindenkinek
    puszy

    VálaszTörlés
  2. demon!

    Hát hamarosan eljön az is és hát én sem irigylem, bár -nem csak a szépségért- a blodogságért is meg kell szenvedni:) Hát .. könnyű azt mondani..
    Na mindegy, köszi hogy írtál!

    xoxo♥

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Szegény Jakere rájár a rúd. Először Bella balesete, most a nővére. Remélem amikor Jake beér Bella szobájába, pont akkor ébredezik Bella. Vagy majd később?
    Siess a kövivel.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Nóci, igen, rossz lehet az tuti:| Hogy Bella mikor ébred fel az legyen titok!:)

      Köszi, hogy írtál!
      puszillak:)

      Törlés
  4. szia Jess :D
    jajj annyira sajnálom szegény Jake-t, szörnyű lehetett így látnia a nővérét :( és szegény Rachelt is szörnyű, amint most keresztül megy :( remélem Bella valamilyen csoda folytán felébred és Rach is majd rendbe jön :D
    siess majd a kövivel *-*
    puszi<3
    xoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

    VálaszTörlés
  5. szia Jess :D
    jajj annyira sajnálom szegény Jake-t, szörnyű lehetett így látnia a nővérét :( és szegény Rachelt is szörnyű, amint most keresztül megy :( remélem Bella valamilyen csoda folytán felébred és Rach is majd rendbe jön :D
    siess majd a kövivel *-*
    puszi<3
    xoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!:)

      Hát igen, valamilyen csoda folytán tuti felébred:D És igen, nem lehet könnyű se Jake-nek se senkinek szóval, nem lennék a helyükben:/
      Köszi, hogy írtál és igyekszem majd vele!
      puszillak♥

      Törlés