2012. május 29., kedd

:|

Sziasztok kitartó olvasóim!

Már vagy milliószor olvashattátok a nyavalygásaimat, de most már tényleg nagyon rossz passzban vagyok.. vagy csak én érzem így?! Az a nagy helyzet, hogy kezdek "elhasználódni"... Mindennap írom a fejezeteket, mindig újra kezdem, mert sose vagyok vele elégedett. Aztán mikor már szorít a határidő kénytelen vagyok közzétenni bármennyire is kételkedem az írásaimban. Kapom a pozitív véleményeket, de sajnos még ezek sem győznek meg...

Fogalmam sincs, hogy mi baj lehet, bár most ahogy leírtam ezeket a dolgokat eszembe jutott valami... Mi van ha csak azért, mert Jacob szemszögéből írom? Mármint nem tudok azonosulni vele?! Eddig mikor Bella szemszögeket írtam csak úgy vertem a billentyűzetet és csak úgy dőltek belőlem a szavak,meg mikor most megírtam Rachel szemszögét is ugyanez volt, DE amikor nekikezdtem a köv.résznek egyszerűen az első bekezdés után leblokkoltam : Biztos jó ez így? Ne írjak át valamit? 
Pedig annyira eltudom képzelni, hogy mi hogy lesz majd és persze már fejben ez meg is van, csak nem tudom "papírra" vetni. Nem tudom átérezhetően megírni, úgy hogy ti is hasonlóképpen tudjátok elképzelni, mint ahogyan én.
Néha beugranak mondatok és azokkal elégedett vagyok de ezek a mondatok még egy sornyik sincsenek külön-külön.
Amikor úgy érzem, hogy megjön az ihletem rögtön a gép elé ülök-ha tehetem-, de maximum egy oldalt tudok megírni anélkül, hogy ne kezdjek el "stresszelni " rajta.

Az egészből annyi a lényeg, hogy a véleményeteket szeretném kérni. Ti is így gondoljátok, mármint a régebbi fejezetek sokkal jobbak voltak? A másik szemszög lehet az oka, vagy csak én kezdek kimenni a gyakorlatból? Esetleg ha valaki "küzdött" ilyennek leírná nekem, hogy hogyan is segített magán? Esetleg valami amitől megjöhet az ihletem? Már rengeteg mindent kipróbáltam, sőt még a kék eget is néztem(kutatások bizonyítják, hogy kreativitást, ihletet növel) : D 

Szóval ez lenne a nagy helyzet : / Köszönöm aki ír, és próbál segíteni : )

Üdv. Jess!

10 megjegyzés:

  1. Szia!

    Egy ideje olvasom a blogot, rendszeres olvasó is vagyok, de én eléggé a csendben figyelő olvasó vagyok, nem igazán szoktam kommentelni, de most úgy éreztem, kell egy-két bátorító szó! :)
    Nekem nagyon tetszik a történet annak ellenére, hogy én kissé (finoman fogalmazva) nem vagyok Jacob-Bella páros rajongó, hanem abszolút Team Edward, ez mégis érdekes és szerethető egyben, sikerült elérned, hogy ne legyek annyira Jake ellen. ;) Ami a történetet és a régi és új fejezeteket illeti, el kell mondanom, nekem egyre jobban tetszik a történet, sőt az új fejezeteket is kimondottan jónak találom. Igaz, én nem írok, nem nagyon tudok tanácsot adni, hogyan lehet ezen túljutni, de szerintem ez csak egy átmeneti időszak... Én a helyedben lehet, hogy újraolvasnám előröl az egész sztorit, lehet, hogy így jobban, újra jönne az ihlet, belekerülnél újból, vagy mélyebben a történet folyásába. Nekem a Jacob szemszöges részek is tetszettek most, de ha "felébresztenéd" Bellát (:D) mindjárt lenne ok az ő szemszögére, ha esetleg a másik karakter gondolatainak, érzéseinek megfogalmazása okozza a problémát...

    Igazából ennyi az észrevételem, remélem, valamennyire használható visszajelzés a kérdésedre. :)
    Ja, és hangsúlyozom, nagyon szeretem a történetet, szóval ha nem is nyilvánultam meg eddig, csendben azért figyelek és kitartóan, kíváncsian várom és olvasom az új fejezeteket! ;D

    Üdv, Dóry

    VálaszTörlés
  2. Szia Dóry!

    El sem hiszed mennyire örülök annak, hogy írtál, ert arra számítottam, hogy még elolvasva se lesz ez a bejegyzés, nemhogy még valami írni fog, mellesleg olyan mint ahogy te mondat"csendes figyelő olvasó" :D Azt hiszem hasznos a tanácsod, vagyis annak hangzik és ezért nagyon hálás vagyok, remélem így talán majd sikerül egy kis ihletet szereznem:) Örülök, hogy sikerült megkedveltetnem veled Jake-t! :)

    Ezer hálám amiért írtál! :)

    VálaszTörlés
  3. Hello!

    Én szoktam olvasni ezt a blogot igazából ez a kedvencem. Nekem tetszik ahogy írsz. Én is próbáltam már írni de nekem ehhez nincs sok tehetségem.Szerintem az is használna ha úgy gondolkodsz mint Jake.Mondjuk Jake vagy egy adott karakter mit tenne mit mondana a helyedben. Ez csak egy tipp ami nekem bejött. Mondjuk nehéz egy fiúnak lány karakter eszével gondolkodni és ez fordítva is igaz. De szerintem hamar megjön az ihleted. Lehet hogy csak a számodra egy kedves emberre kell gondolni és már dőlnek is a szavak :)
    Én abszolút Jake párti vagyok bár nem annyira kedvencem ez a világ de ez a történet amit írsz az tetszik valamiért nem tom miért.
    Csak kitartás ne add fel türelem .
    Szép hetet!

    Ben

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ben!

      Nagyon örülök, hogy a kedvencednek ítéled a blogot, mármint igazából a történetet:)Igen igazad van abban, hogy nehéz a másik nem eszével gondolkozni és azokat leírni. Próbálom elképzelni,hogy ő mit mondana, mit tenne, de nem igazán egyszerű ez sem:/ És az a helyzet, hogy nem hiszem, hogy ez a számomra kedves emberre gondolás bejönne egy csalódás után, szóval, érted:D Úgyhogy inkább maradok ennél a beleképzelem-magam-a-helyébe dolognál:)
      Köszönöm, hogy írtál és adtál tanácsokat, szerintem ezek is hasznomra válhatnak!!:)

      Törlés
  4. Szia!

    Én szeretem a történetedet, és a különböző (Bella és Jake) szemszögéből megírt részek is. Vannak az embernek olyan napjai amikor nem jut előre, illetve nem jön az ihlet.
    Ilyenkor kell egy kis türelem kell, és nem érezd magad rosszul magad.

    Ha segít olvasd újra a részeket, és éld bele magad a szereplő helyébe, te mit tennél az adott helyzetbe.

    Én kitartóan várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nóci!

      Hát a türelem... Nos, nem az erősségem, bizonyos helyzetekben, mint például ez is:| :D Már elkezdtem újraolvasni és hatásosnak tűnik.
      A folytatás nem fog késni, mert addig még van egy kis időm, hisz most egy Rach szemszög fog következni, ami már tegnapelőtt kész lett:) Sőt, lehet hamarabb fogom hozni a 18. fejezetet!:)
      Örülök, hogy tetszik a történet és a különféle szemszög is!:)Köszi, hogy írtál!:)

      Törlés
  5. Szia Jess !
    Ne aggódj , és ne görcsölj ! Ez most a legfontosabb, mert ezzel tényleg elrontod a dolgokat!Én ,amikor megírtam először a történetem ( mert , ugye az a 110 fejezet elveszett ) csak , úgy dőltek belőlem a dolgok . Szinte minden második, harmadik nap új dolgok jutottak eszembe. De, most,hogy újra kellene írnom .... sokkal nehezebb ! Nem tudom úgy bele élni magam , mint akkor, és sokszor mást érzek már , mikor írom a sorokat . Mindig vannak nehezebb időszakok , de ne add fel ! Ha , úgy érzed , most nem megy , akkor ne erőltesd, várj egy kicsit. Gyűjtsd magadba a gondolatokat . Engem például a zene ihlet, szinte minden sort zene hallgatás közben írok meg . DE, például a saját élményeimből is sokat merítettem !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lilla!

      Hát igen, együtt érzek veled, mert én is jártam már így, hogy pár fejezetet elvesztettem, de a 110 az már egy kissé húzós:/
      Én sem tudtam ugyanúgy megírni és fárasztó is volt újra megcsinálni. én is mindent másképp akartam írni mint elsőnek, de aztán a végére összejött, csak egy kis szenvedés árán:) Szóval neked is kitartást, mert ha jól értem akkor most kellene újra nekiállni a fejezeteknek:/:)
      Én is úgy tudok csak írni, hogy közben zenét hallgatok, és úgy könnyebben is megy:)
      Köszönöm szépen, hogy írtál!:)

      Törlés
  6. Nos akkor hmmm... nekem volt nehézségem a tanulás során ebben az évben (főleg matekból :P) is és hittem magamba szóval higgy magadban hogy megtudod csinálni és akkor sikerülni fog remélhetőleg

    VálaszTörlés